ČJ 6.A Doporučuji všem, aby se zúčastnili ONLINE VÝUKY (úterý v 10:00) - budeme probírat zcela nové učivo; odkaz naleznete v učebně. MLUVNICE (vypracujeme společně při online výuce) A) Grafické znázornění věty jednoduché - teorie v učebnici s. 81 ÚKOL: Určete všechny větné členy ve větách (šipkami znázorněte závislost + nad slova napište zkratku větného členu) + věty znázorněte graficky 1. Divoká kachna se procházela u rybníka. 2. Maminka mi přišila záplatu na kalhoty. 3. Sestra se včera vrátila z dovolené. 4. V autě si vždy zapněte pás. 5. Na náměstí jsem zahlédl Petra. - pracovní sešit s. 36, cv. 11 B) Opakování pravopisu - DO CVIČNÉHO SEŠITU - učebnice s. 85, cv. 5 SLOH (vypracujeme společně při online výuce) - pracovní sešit s. 64, cv. 1-16 (závěrečné opakování) KONTROLA ÚKOLŮ: pátek 5. 6. LITERATURA - ÚKOL NA ČERVEN A PRÁZDNINY Přečtěte si jakoukoli knihu, ve které bude hlavní hrdina zhruba ve vašem věku. Na papír (A4) zapište: 1. Název knihy + autor 2. Stručný obsah (max. 10 vět) 3. V čem jste si s hlavním hrdinou podobní? 4. Co na hlavním hrdinovi obdivujete, co mu závidíte? 5. Proč byste chtěli/nechtěli být v "jeho kůži"? 6. Co se vám na knize líbilo/nelíbilo? 7. Komu byste knihu doporučili. Úkol mi odevzdáte v září ve škole. Knihu můžete zároveň zpracovat do kulturního deníku (nezapomeňte dodržet strukturu deníku).