Složka - Archiv
název
zveřejněno od
zveřejněno do
Oznámení o výsledku zápisu do 1. ročníku - seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání
29.04.2021
14.05.2021
Výzva k podání nabídky - VZ REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - objekt č. 20
10.03.2021
21.03.2021
Návrh rozpočtu na rok 2021 včetně návrhu střednědobého výhledu
30.11.2020
21.12.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka Vybavení učebny ICT
27.10.2020
09.11.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka Přírodní zahrada v Základní škole Vsetín, Luh
08.09.2020
24.09.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka ICT UČITEL
03.09.2020
24.09.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání od školního roku 2020/2021
05.05.2020
30.05.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání od školního roku 2020/2021
21.04.2020
07.05.2020
Výzva k podání nabídky - VZ Rekonstrukce elektroinstalace - pavilon č. 25
09.04.2020
30.04.2020
Prvotní poptávka interiérových dveří (zveřejněná 20.3.2020)
24.03.2020
26.03.2020
Poptávka interiérových dveří - upravená verze
24.03.2020
26.03.2020
Oznámení o zápisu do 1. ročníku základního vzdělávání ve šk. r. 2020/2021
03.03.2020
01.05.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka ČIŠTĚNÍ FASÁDY 2
05.02.2020
17.02.2020
Výzva k podání nabídky - veřejná zakázka VÝMĚNA DVEŘÍ - VSTUPY DO PAVILONŮ
05.02.2020
17.02.2020
Výzva k podání nabídky - Veřejná zakázka SBOROVNA
05.02.2020
17.02.2020
Poptávka čistících a dezinfekčních prostředků pro ZŠ Vsetín, Luh 1544
28.01.2020
14.02.2020
Rozpočet (plánu výnosů a nákladů) na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na rok 2021, 2022
09.01.2020
31.12.2020
Návrh rozpočtu na r. 2020 včetně návrhu střednědobého výhledu
25.11.2019
09.01.2020
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání
26.08.2019
15.09.2019
Seznam dětí přijatých k základnímu vzdělávání
11.07.2019
26.07.2019
Písemná výzva k podání nabídky - VZ Oprava kanalizace II
30.04.2019
20.05.2019
Písemná výzva k podání nabídky: VZ Rekonstrukce elektroinstalace - pavilon č. 23
08.04.2019
25.04.2019
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání
05.04.2019
21.04.2019
Rozpočet (plánu výnosů a nákladů) a střednědobý výhled rozpočtu na rok 2019
04.01.2019
31.12.2019
Poptávka po zpracování projektu na rekonstrukci elektroinstalace v části objektu
06.12.2018
13.12.2018
Návrh rozpočtu na r. 2019 včetně návrhu střednědobého výhledu
26.11.2018
04.01.2019
Výzva k podání nabídky - Veřejná zakázka Dodávka techniky 2018
22.11.2018
07.12.2018
Výzva k podání nabídky - VZ - DODÁVKA VÝPOČETNÍ TECHNIKY PRO ŠKOLU LUH 2018 - ŠABLONY II
14.09.2018
25.09.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018
14.06.2018
28.06.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018
17.05.2018
01.06.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání od 1.9.2018
11.05.2018
26.05.2018
Výzva k podání nabídky pro zadání veřejné zakázky - REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - PAVILON Č.24 II
17.04.2018
05.05.2018
Seznam uchazečů (dětí) přijatých k základnímu vzdělávání
11.04.2018
27.04.2018
Výzva k podání nabídky - VZ - REKONSTRUKCE ELEKTROINSTALACE - PAVILON Č. 24
22.03.2018
10.04.2018
Rozpočet na rok 2018 a střednědobý výhled rozpočtu
03.01.2018
31.12.2018
Vyhlášení voleb do školské rady 2017
06.09.2017
06.10.2017
Výzva k podání nabídky - VZ "Dodávka výpočetní techniky pro školu Luh 2017 "
31.08.2017
12.09.2017
Výzva k podání nabídky-veř. zakázka-Výměna podlahových krytin v pavilonu 1.a 2. stupně ZŠ Vsetín,Luh
04.05.2017
20.05.2017
Oznámení o přijetí žáků do prvního ročníku (konání zápisu: 4. a 5.4.2017)
20.04.2017
10.05.2017
Oznámení o výsledku zápisu do 1. ročníku konaného dne 23.8.2016
26.08.2016
11.09.2016
Výsledek dodatečného zápisu do 1. ročníku základního vzdělávání z 16.8.2016
17.08.2016
01.09.2016
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1. roč. - 7.6.2016
09.06.2016
24.06.2016
Výzva k podání nabídky: "Výměna podlahových krytin v pavilonu 1. stupně v ZŠ Vsetín, Luh 1544 "
02.05.2016
16.05.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 19.4.2016
22.04.2016
08.05.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 14.3.2016
17.03.2016
01.04.2016
Oznámení o výsledku zápisu konaného dne 23.2.2016
26.02.2016
14.03.2016
Oznámení o výsledku zápisu 2016
22.02.2016
11.03.2016
Výsledek zápisu do 1. ročníku - šk. r. 2015/2016
01.06.2015
17.06.2015
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu
07.05.2015
22.05.2015
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu
24.03.2015
10.04.2015
Oznámení o výsledku zápisu 2015
12.02.2015
28.02.2015
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1. ročníku základního vzdělávání ve školním roce 2014/2015
20.02.2014
11.03.2014
Oznamení o výsledku dodatečného zápisu
01.07.2013
16.07.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu
25.06.2013
10.07.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu
19.04.2013
06.05.2013
Oznámení o výsledku dodatečného zápisu
09.04.2013
26.04.2013
Oznámení o výsledku zápisu dětí do 1.ročníku - 2013/2014
20.02.2013
20.03.2013
Vyhlášení voleb do školské rady
29.10.2012
29.11.2012
Mezigenerační výukový prostor
12.07.2012
30.07.2012
Záměr o pronájmu
10.05.2012
25.05.2012
Dovybavení školy technikou
30.04.2012
11.05.2012
Zadávací dokumentace "Dovybavení školy... "
29.03.2012
13.04.2012
Veřejná zakázka na DVPP - finanční gramotnost
09.03.2012
16.03.2012
Seznam přijatých dětí k základnímu vzdělávání 2012/2013
15.02.2012
09.03.2012
Veřejná zakázka vybavení odborné učebny a stavební úpravy
19.07.2011
29.07.2011
Pronájem budovy č.p.1831
30.06.2011
15.07.2011
Oprava budovy odloučeného pracoviště
18.04.2011
29.04.2011
Výměna podlahových krytin
06.04.2011
12.04.2011
Poptávka - malování
16.03.2011
15.04.2011
Malování
24.06.2010
02.07.2010
Výzva k podání nabídky - školní kuchyň
07.04.2010
27.04.2010
Výzva Revitalizace zahrady
08.10.2009
19.10.2009
poptávka
19.06.2009
03.07.2009
Soutěž - oprava pavilonu 22
25.05.2009
09.06.2009